استقرار صندوق های  ثابت رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در دانشگاه حکیم سبزواری برای نخستین بار.
به منظور تسهیل مشارکت جامعه بزرگ دانشگاه حکیم سبزواری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، صندوق های اخذ رای  ثابت در این دانشگاه مستقر خواهد شد.
مدیر امور بین الملل و روابط عمومی دانشگاه  با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل مشارکت دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و شورای شهر صندوق های ثابت اخذ رای در روز رای گیری در محل مهدیه دانشگاه حکیم سبزواری مستقر خواهد شد.
دکتر حسن دلبری ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود:  دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه برای مشارکت در تعیین سرنوشت کشور خود از راه انتخابات ریاست جمهوری می توانند، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ، همزمان با برگزاری انتخابات در سراسر کشور عزیزمان و هم پای ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رای مستقر در دانشگاه حضور یابند و آراء خود را به صندوق بریزند.
وی با بیان اینکه دعوت به حضور حداکثری مردم جهت حضور در انتخابات و ایجاد فضای پرشور در جامعه از وظایف دانشگاه هاست ادامه داد: امیدوارم با ایجاد نشاط اجتماعی در میان جوانان زمینه ساز انتخاباتی قانونمند و پرشور باشیم.