باسمه تعالی

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دوره نوبت دوم (شبانه) سال تحصیلی ۱۳۹۸ دانشگاه حکیم سبزواری به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند:

دانشجویان پذیرفته شده در دوره نوبت دوم مقطع کارشناسی ارشد در نیم سال اول مبلغ   ۰۰۰/۰۰۰/ ۲۰ ریال (دو میلیون تومان)  علی الحساب به شکل فقط الکترونیکی و از طریق پورتال دانشجویی- منوی مالی پرداخت نمایند (قابل پرداخت با تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب).

توجه نمایید این مبلغ به صورت علی الحساب بوده و باقیمانده شهریه طی اطلاعیه ای که بعداً از طریق پورتال دانشجویی به اطلاع خواهد رسید، باید پرداخت گردد.

از تمامی پذیرفته شدگان گرامی تقاضا می شود از مراجعه حضوری به امور مالی دانشجویان شهریه پرداز، جهت پرداخت شهریه خود، خودداری فرمایند.

شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد نوبت دوم (شبانه) سال تحصیلی ۹۹-۹۸ بر اساس شهریه مصوب شده در هیأت امنای دانشگاه، به شرح جدول ذیل می باشد:

 *  شهریه ثابت ورودی های مذکور تا پایان تحصیل آنان ثابت بوده و تغییری نخواهد کرد.

* شهریه متغیر هر سال با تصویب هیأت رئیسه دانشگاه، حداکثر تا ۱۵% نسبت به سال قبل افزایش می یابد.

تبصره (۱) :  در صورت تمایل به استفاده از مرخصی با دریافت فرم از دانشکده پس از تکمیل مشخصات، لازم است شهریه ثابت را به ازای هر نیمسال پرداخت نمایند. ضمناً انتخاب واحد در اولین ترم تحصیلی، به صورت گروهی برای تمام دانشجویان جدیدالورود از طرف کارشناس گروه یا آموزش دانشکده انجام می پذیرد. لذا در هنگام درخواست مرخصی، انصراف، مهمانی و یا قبولی در دانشگاه دیگر، نسبت به حذف دروس خود قبل از زمان حذف و اضافه به کارشناس گروه یا آموزش دانشگاه مراجعه نمایند. 

تبصره (۲) : در صورت انصراف دانشجو پس از ثبت نام ابتدای دوره ی تحصیلی(اینترنتی یا فیزیکی) و تا قبل از شروع کلاس های نیمسال اول دوره ی تحصیلی و یا پس از شروع کلاس ها و تا پایان روز حذف و اضافه نیمسال اول دوره ی تحصیلی بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه، (در مقطع تحصیلی کارشناسی۳۰% ،کارشناسی ارشد۲۰% و دکتری۱۰% شهریه ثابت نیمسال اول، از دانشجو اخذ می شود.

تبصره (۳) : در صورت انصراف دانشجو(در کلیه ی مقاطع تحصیلی) و تا یک هفته یا در آخرین هفته قبل از شروع امتحانات نیمسال اول دوره ی تحصیلی( روز حذف اضطراری)،کل شهریه ی ثابت و۵۰ درصد شهریه متغیر نیمسال اول از دانشجو اخذ می گردد.

تبصره (۴) : در صورت انصراف دانشجویان پس از ثبت نام قطعی در نیمسال دوم تحصیل و بعد از آن،کل شهریه ثابت و متغیر نیمسال مربوطه از دانشجو اخذ می گردد.

تبصره (۵) : درصورتی که دانشجو ظرف مدت ۳ ماه از زمان فراغت ازتحصیل (آخرین امتحان جهت دوره کارشناسی و تاریخ دفاع از پایان نامه جهت دوره های تحصیل تکمیلی) برای تسویه حساب مراجعه ننماید، به ازای هر ماه به میزان ۵ درصد شهریه ثابت همان مقطع تحصیلی دریافت می شود.

 

امور مالی دانشجویان شهریه پرداز