امام جمعه سبزوار: فعالیت های فرهنگی و دینی انجام شده در دانشگاه حکیم سبزواری قابل تقدیر است/ لزوم ترویج سیره اهل‌بیت در دانشگاه ها احساس می شود.
امام جمعه سبزوار در نشست هم اندیشی با حوزه اسلامی دانشگاهیان دانشگاه حکیم سبزواری، حوزه فرهنگی و مرکز هم اندیشی استادان با تقدیر از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مسئولان این  دانشگاه گفت: اقدامات و برنامه های فرهنگی و دینی انجام شده از سوی مسئولان  دانشگاه قابل تقدیر است
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه با اشاره به  بودجه ی خوب سالیانه اختصاص داده شده به  فعالیت های فرهنگی  در دانشگاه  حکیم سبزواری عنوان داشت: اختصاص بودجه ویژه به فعالیت های فرهنگی نشان از توجه خوب مسولان این دانشگاه به ضرورت بحث فرهنگ سازی در دانشگاها است.


امام جمعه سبزوار با تاکید بر اینکه مسولان دانشگاه باید با دانشجویان از نزدیک  ارتباط داشته باشند یادآور شد: مسولان دانشگاه باید با  جوانان رفاقت داشته باشند و باسعه صدرپای مشکلات و دردودل دانشجویان بنشینند  و با  طرح گفتار و مباحث در صدد حل مشکلات این عزیزان اقدام کنند.
وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند و و باید با اقدامات فرهنگی مناسب برای رفع این مشکلات و آسیب ها اقدام شود.

photo_2017-02-14_11-16-46
حجت الاسلام مقیسه با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام با مشکلات بسیاری مواجه است که تنها راه نجات از آن توسل اعتقادی و عملی به مکتب حیات بخش اهل بیت(ع) است افزود: در متون دینی ما اجتماع پیرامون سیره اهل بیت(ع) به عنوان کلید اصلی برای حل همه مشکلات در موضوع های مختلف مطرح شده است، بنابراین لازم است مسولان و استادان دانشگاه  حقیقت این مطلب را برای  دانشجویان روشن کنند.