رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه حکیم سبزواری از انتشار اولین شماره فصلنامه « مطالعات نظریه و انواع ادبی » با رویکرد علمی و پژوهشی در این دانشگاه خبر داد.

 دکتر مهیار علوی مقدم ، در گفت‌وگو با  روابط عمومی  ضمن اعلام این خبر گفت: مجوز این فصلنامه در اسفند ماه سال ۹۳ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  اخذشده و  با صاحب امتیازی دانشگاه  حکیم سبزواری منتشر می شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه فصلنامه « مطالعات نظریه و انواع ادبی » دارای رویکرد علمی و پژوهشی است،گفت: هدف ما حرکت به سوی نمایه شدن این فصلنامه در پایگاه استنادی اسکوپوس( Scopus) است.

 رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه  افزود: در نخستین شمارۀ فصلنامۀ ” مطالعات نظریه و انواع ادبی مقالاتی از استادان مطرح زبان و ادبیات فارسی کشور  منتشر شده است.

وی یادآور شد: مدیر مسئول این فصلنامه دکتر عبّاس محمّدیان سردبیر، دکتر مهیار علوی‌مقدّم و مدیرداخلی آن دکترحسن دلبری است.

گفتنی است نسخه ی الکترونیکی این فصلنامه در خردادماه و نسخه کاغذی آن در آستانه مهرماه منتشر شد.علاقه‌مندان می توانند برای دریافت نسخه ی الکترونیکی این شماره از فصلنامه و نیز ارسال مقالات پژوهشی خود، به سامانۀ فصلنامه با آدرس journals.hsu.ac.ir/ltg مراجعه نمایند.