با حکم رئیس دانشگاه، دکتر محمدجواد صفایی، استادیار محترم گروه آموزشی جغرافیا و برنامه ریزی شهری و روستایی به عنوان “رئیس گروه ارتباط با جامعه و صنعت” دانشگاه منصوب شد.
متن حکم بدین شرح است:
باسمه تعالی
جناب آقای دکتر محمدجواد صفایی
استادیار محترم گروه آموزشی جغرافیا و برنامه ریزی شهری و روستایی دانشگاه

سلام علیکم

      با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جناب عالی به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت یک سال  به عنوان “رئیس گروه ارتباط با جامعه و صنعت” دانشگاه منصوب می گردید.

     انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری جامعه دانشگاهی و منابع انسانی حوزه مربوط، تمامی امکانات مادی و معنوی حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه را در جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی و به ویژه تقویت وگسترش ارتباط هدفمند دانشگاه با صنایع و دستگاههای اجرایی دولتی و غیردولتی، مراکز علمی، پژوهشی و فناوری و نیز با تمرکز بر چالش ها، مشکلات و فرصت های جامعه و صنعت نسبت به رفع نیازهای پژوهشی منطقه و استان اهتمام و در نهایت اجرای تمامی محورهای مربوطه در سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.

دکتر محمد علی زنگنه اسدی

رئیس دانشگاه