در پی پذیرش استعفای دکتر رستگار پویانی توسط رئیس دانشگاه، دکتر جواد حدادنیا در حکمی جناب آقای دکترعلی اصغر علوی دانشیار و عضو هیأت علمی گروه فیزیک را به مدت دو سال  به عنوان رئیس دانشکده علوم پایه” منصوب کردند.

متن حکم رئیس دانشگاه به شرح زیر است

جناب آقای دکترعلی اصغر علوی

دانشیار و عضو محترم هیأت علمی گروه فیزیک

با  سلام

       با عنایت به مراتب تعهد و سوابق جناب عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان “رئیس دانشکده علوم پایه” به مدت دو سال منصوب می گردید.

       امید است با عنایات الهی و همکاری نخبگان، استفاده از خرد جمعی و تعامل سازنده با همه گروه های آموزشی آن دانشکده محترم، در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی در جهت تکریم سرمایه انسانی موفق باشید.

        انتظار می رود با اهتمام و جدیت کافی در راستای برنامه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه راهبردی دانشگاه مصوب ۱۳۹۴ نسبت به برنامه ریزی، توسعه و پیشبرد اهداف دانشکده، گام های موثری بردارید. ضروری است با توجه به نقاط قوت و ضعف به موضوعاتی نظیر افزایش تولیدات علمی با کیفیت، سوق دادن پایان نامه های تحصیلات تکمیلی به سمت حل مشکلات کشور، افزایش حجم قراردادهای پژوهشی برون دانشگاهی، ایجاد رشته های نوین و نیاز محور در جامعه و افزایش کیفیت آموزشی،  توجه ویژه مبذول دارید.

  از خداوند متعال توفیقات روز افزون در پیشبرد هرچه بهتر امور آن دانشکده و ایفای نقش در ارتقای همه جانبه سطح دانشگاه را برایتان آرزو می نمایم.

جواد حدادنیا

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری