با حکم سرپرست دانشگاه، دکتر حامد سرکرده عضو محترم هیأت علمی گروه آموزشی عمران به عنوان” سرپرست مدیریت همکاری‌های علمی، بین‌المللی و دانشجویان غیرایرانی” منصوب شد.
متن حکم بدین شرح است.
باسمه تعالی
جناب آقای دکتر حامد سرکرده
عضو محترم هیأت علمی گروه آموزشی عمران دانشگاه

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به سمت “سرپرست مدیریت همکاری‌های علمی، بین‌المللی و دانشجویان غیرایرانی” دانشگاه  منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری جامعه دانشگاهی و منابع انسانی حوزه مربوط تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را برای تحقق قوانین و مقررات مربوط به پیشرفت همه جانبه و احقاق حقوق دانشگاه و دانشگاهیان به کار گیرید. امید است در راستای افزایش کیفیت و کمیت جذب دانشجویان بین‌المللی، تقویت دیپلماسی علمی در چارچوب برقراری تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی با دانشگاه‌های سایر کشورهای جهان و توجه ویژه به برگزاری همایش‌های مشترک بین‌المللی بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

توفیق روزافزون جناب‌ عالی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.

دکتر زنگنه اسدی

سرپرست دانشگاه