اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، جهت بررسی و ارزیابی امکانات و تجهیزات مرکز فنی و حرفه ای سبزوار از کارگاه های این مرکز بازدید کردند.

در این بازدید که با توجه به تفاهم نامه منعقعد شده بین دانشگاه و سازمان فنی و حرفه ای و با هماهنگی گروه آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه برگزار شد، استادان دانشکده برق در جریان امکانات سازمان فنی و حرفه ای برای همکاری مشترک قرار گرفتند.

رئیس گروه آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه ابراز امیدواری کردند که با توجه به امکانات خوب موجود در هر دو مجموعه و هم چنین وجود”مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی” در دانشگاه، بتوانیم شاهد گسترش همکاری های دوجانبه باشیم.

مدیر” مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی” اعلام نمودند، با فعال شدن این مرکز، امکان برگزاری دوره های مهارتی فنی و حرفه ای در دانشگاه فراهم شده و دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت https://www.hsu.ac.ir/azad/  در دوره ها ثبت نام کرده و با گذراندن موفقیت آمیز دوره ها، مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای دریافت و از مزایای آن استفاده نمایند.

آقای هادی کیخسروی اعلام نمودند: آمادگی برگزاری بازدید از سازمان فنی و حرفه ای را برای سایر دانشکده ها نیز داشته و همچنین از اساتید علاقه مند به برگزاری دوره های مهارتی دعوت نمودند که به گروه آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه مراجعه نمایند.

شایان ذکر است مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه در ساختمان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مستقر بوده و در ساعات اداری پاسخگوی مراجعین خواهد بود.

مدیر مرکز: آقای هادی کیخسروی ۴۴۰۱۲۸۷۸

کارشناس مرکز: سرکار خانم سیما حسین زاده۴۴۰۱۲۸۷۹