با همکاری مشترک مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه حکیم سبزواری و آموزش پرورش سبزوار امکان برگزاری کلاس های آنلاین در بستر وب (بصورت وبینار) برای مدارس متوسطه سبزوار ایجاد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بنا به اعلام مدیریت آموزش و پرورش سبزوار امکان برگزاری کلاس های آنلاین در بستر وب ( بصورت وبینار) برای مدارس متوسطه سبزوار با توجه به وقفه آموزشی ایجاد شده بدلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت آموزش های برخط و تعامل دو طرفه با دانش آموزان با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه حکیم سبزواری، ایجاد شد.

بنا به اعلام آموزش و پرورش سبزوار این آموزش ها بویژه در پایه دوازدهم که امتحان نهایی و کنکور را در پیش دارند مدنظر قرار گرفته است؛ که خوشبختانه مورد استقبال مدیران و دبیران قرار گرفته به طوری که طی هفته جاری بیش از ۳۵ کلاس برگزار شده و در هفته آینده نیز رزرو ساعتها انجام شده است.
لازم به یاد آوری است به کوشش همکاران مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه حکیم سبزواری مدرسه مجازی حکیم به آدرس hvs.hsu.ac.ir راه اندازی و در اختیار مدیران مدرسه قرار گرفته است و در بستر این سامانه، مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس می توانند فعالیت های آموزشی خود را به صورت آنلاین و آفلاین انجام دهند.