همزمان با آغاز ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی و ولادت با سعادت مولی متقیان حضرت علی (ع) برنامه گرامی داشت این ایام فرخنده ویژه کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری در مهدیه دانشگاه برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم حجت الاسلام ایمانی خواه، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره)، فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر  و میلاد امام علی (ع)را تبریک و تهنیت گفت.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در این مراسم گفت: در دورانی که جهل و ظلمت جهان را فرا گرفته بود، پرده ظلم و جهل و ظلمت با وقوع انقلاب اسلامی ملت ایران کنار زده شده و آثار معنویت و انسانیت در جهان را به دیدگان خفته جهانیان رسانید.

حجت الاسلام ایمانی خواه در ادامه به تشریح دستاوردهای چهارده انقلاب اسلامی در زمینه های محتلف از جمله علم و تکنولوژی پرداخت و افزود: رشد علمی-دانشگاهی ما بعد از انقلاب ۱۱ برابر بیشتر نسبت به سایر کشورها بوده است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری با اشاره به فرموده بنیان گذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در خصوص صدور انقلاب، اظهار داشت: در بحث صدور انقلاب که امروز به روشنی این مهم را در جای جای جهان مشاهده می کنیم، انقلاب اسلامی به دنبال صدور معنویت و ارزش های اسلامی است. وی افزود: اسلام دین عدالت است و عدالت گستری نیاز روز دنیا است.

حجت الاسلام ایمانی خواه در ادامه با اشاره به دسیسه های دشمنان انقلاب در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: به گفته رهبر انقلاب این اشوب ها نقاط قوت انقلاب را نشانه گرفته بودند.

وی افزود : انقلاب در تمامی این سالها با تدابیر مقام معظم رهبری از بسیاری فتنه ها و خطرهای بزرگ و اغتشاشات عبور کرد.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به اینکه سده ۲۱ میلادی متعلق به کشورهایی است که بتوانند هویت خود را احیا کنند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی هویت تمدنی ایران را احیا کرد.

 در ادامه آقای قنبری از همکاران دانشگاه در این مراسم  در باب فضائل امیرالمومنین امام علی (ع) مدح و شعر خواند.

در پایان مراسم با صبحانه از حاضران پذیرایی شد. 

mde