برگزاري دهمين نشست مديران روابط عمومي منطقه ۸

دهمين نشست دوره اي مديران روابط عمومي دانشگاه ها و مؤسسات آموزشي و پژوهشي منطقه ۸ کشور روز پنج شنبه ۹۲/۷/۱۸ به ميزباني دانشگاه حکيم سبزواري برگزار گرديد.

در ابتداي مراسم پس از تلاوت کلام ا… مجيد و پخش سرود سبزوار و تيزر دانشگاه، آقاي دکتر عباس محمديان، رئيس دانشگاه، ضمن عرض خير مقدم به مديران و مسئولان روابط عمومي منطقه ۸، به ذکر مقدماتي در خصوص پيشينه تاريخي و فرهنگي و علمي شهرستان سبزوار و همچنين دانشگاه حکيم سبزواري پرداخت .

SONY DSC

دکتر محمديان سپس اظهار اميدواري کرد که برگزاري اين گونه جلسات به تبادل تجربيات بيشتر و ارائه راهکارهاي عملي در حوزه روابط عمومي منتج گردد.

رئيس دانشگاه حکيم سبزواري، روابط عمومي ها را چشم بينا، گوش شنوا و زبان گوياي يک سازمان برشمرد که در عين امانت داري، وظيفه مشاوره و ارائه نقطه نظرات سازنده و کاربردي براي مسئولان را نيز عهده دار هستند.

ايشان همچنين روابط عمومي را پل ارتباطي مابين مسئولان و مردم جامعه و دانشجويان و رسانه هاي گروهي برشمرد که بايستي با رصد کردن نقاط قوت و ضعف، در جهت پيشبرد اهداف سازمان کوشا باشند.

دکتر محمديان همچنين مسئولان روابط عمومي را از جمله افراد صاحب نظر و صاحب اطلاع در تمامي جريان هاي اجتماعي، سياسي، فرهنگي و ديني برشمرد که به عنوان مطلع نقش مشورت دهنده به مسئولان را بر عهده دارند.

SONY DSC

پس از سخنان رياست دانشگاه، آقاي دکتر سيد حسين سيد موسوي، دبير روابط عمومي هاي منطقه ۸ و مدير دفتر رياست و معاون دانشجويي دانشگاه فردوسي مشهد، ضمن عرض تشکر از مسئولان دانشگاه سبزوار، خصوصاً آقاي دکتر محمديان در ميزباني مطلوب مديران روابط عمومي، از دانشگاه حکيم سبزواري و شهرستان سبزوار به نيکي ياد کرد و ابراز اميدواري کرد که برگزاري اين سلسله نشست ها، ضمن ارائه راهکارهاي عملي و کاربردي در پيشرفت و پيشبرد اهداف روابط عمومي، زمينه ساز ارتقاي دانشگاه و مؤسسات آموزشي و پژوهشي در جنبه هاي مختلف علمي، پژوهشي ، فرهنگي و غيره باشد.

پس از سخنان دکتر سيد موسوي، دستور کار جلسه مطرح و اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف آن پرداختند.

SONY DSC

شايان ذکر است در دهمين نشست مديران روابط عمومي منطقه ۸ اعضاي ذيل شرکت نمودند:

۱- آقاي دکتر سيد حسين سيد موسوي، دبير منطقه ۸ و مدير دفتر رياست و روابط عمومي دانشگاه فردوسي مشهد

۲- آقاي محمد همايي، مشاور رئيس و سرپرست دفتر رياست و روابط عمومي دانشگاه حکيم سبزواري

۳- مجيد سليمي، مسئول روابط عمومي دانشگاه حکيم سبزواري

۴- محمد جواد مشاوري نيا، مدير روابط عمومي دانشگاه بيرجند

۵- جواد فرخي استاد، مدير روابط عمومي دانشگاه صنعتي بيرجند

۶- حجت شاکري، مدير دفتر رياست و روابط عمومي دانشگاه مهندسي فناوري هاي نوين قوچان

۷- علي مجيد زاده، نماينده روابط عمومي دانشگاه تربت حيدريه

۸- سرکار خانم مريم نعمتي، مدير روابط عمومي و امور بين الملل پارک علم و فناوري خراسان رضوي

۹- سرکار خانم مهناز ابراهيم نيا، مدير دفتر رياست و روابط عمومي دانشگاه

۱۰- سرکار خانم ليلا صاحب الزماني، کارشناس روابط عمومي دانشگاه حکيم سبزواري

۱۱- سرکار خانم فهيمه محسني، مسئول روابط عمومي دانشگاه فناوري هاي نوين سبزوار

SONY DSC