بزم مهرورزان به همت انجمن خیریه دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری، برای دومین سال پیاپی سه شنبه شب در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، معاون دانشجویی دانشگاه حکیم با بیان اینکه این مراسم از سال گذشته در دانشگاه آغاز به کار کرده است گفت: خوشحالیم که امشب برای دومین سال  شاهد برگزاری این بزم که نشان از علاقه و عشق و نوع دوستی و همدلی دانشجویان دانشگاه است می باشیم.

دکتر علیرضا انتظاری با اشاره به فعالیت های  انجام شده توسط انجمن خیریه دانشجویی دانشگاه، افزود: خوشبختانه این انجمن رویکرد خوبی را در پیش گرفته و در زمینه کارآفرینی فعالیت های خوبی صورت داده که از جمله آن می توانم به برگزاری کارگاه ها و فراگیری مهارت های شغلی در کنار تحصیل برای دانشجویان اشاره داشت.

وی ادامه داد:بستر سازی و ایجاد شرایط مطلوب،برقراری آرامش و تامین نیازهای مالی و نیازهای اولیه دانشجویان بی بضاعت از جمله دغدغه های مهم مدیران دانشگاه است.

 معاون دانشجویی دانشگاه حکیم تصریح کرد: سعی ما در حوزه دانشجویی هدایت فعالیت های دانشجویان در جهت کارگشایی مشکلات این عزیزان است و برگزاری این بزم نیز در همین راستا می باشد.

در اد امه این مراسم دبیر انجمن خیریه دانشجویی ضمن تشکر از حمایت مدیریت و مسئولین دانشگاه از فعالیت های انجمن گفت: ما در انجمن  خیریه دانشجویی سعی در مهارت آموزی دانشجویان داشتیم.

وی افزود: ما به دانشجو می آموزیم که خودش باید زندگی خودش را بسازد، به واقع میخواهیم جوان عضو انجمن بداند که تنها خودش می تواند نقش زندگی خود را به بهترین شکل بزند و راه زندگی خود را پیدا کند.

گفتنی است در ادامه این برنامه تابلو فرش بافته شده توسط اعضای انجمن خیریه دانشجویی دانشگاه  به قیمت ۱۲۰میلیون ریال توسط خیرین دانشگاه خریداری شد و این مبلغ به حساب انجمن خیریه دانشجویی جهت تامین نیازهای مالی دانشجویان کم بضاعت واریز شد. photo_2016-05-18_09-21-29 photo_2016-05-18_09-21-23 photo_2016-05-18_09-21-12 IMG_8664 IMG_8709 IMG_9034 IMG_9057 IMG_9163 IMG_9175 IMG_9210

 عکس ها از علی فاطمی زاده