جلسه تکریم دکتر خسروبیگی رئیس سابق و معارفه دکتر حامد ادب سرپرست جدید دانشکده جغرافیا و علوم محیطی با حضور دکتر طیبی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی به همراه برخی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر طیبی از تلاش های دکتر خسروبیگی رئیس سابق دانشکده جغرافیا  تقدیر و برای دکتر ادب در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

دکتر طیبی در ادامه به بنیه علمی بالای پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشکده جغرافیا و علوم محیطی اشاره و اظهار امیدواری کرد با تلاش مستمر و مشارکت فعال سایر همکاران، ظرفیت‌ها و امکانات علمی دانشکده در جهت پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش مجموعه به کار گرفته شود و با برنامه‌ریزی و حرکت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه، زمینه ارتقا و اعتلای دانشگاه فراهم شود.

دکتر ادب نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور معاون آموزش و همکاران، با اشاره به تهیه نقشه راه برای دانشکده به تشریح موارد عنوان شده در این نقشه پرداخت و افزود برای تحقق این موارد به همدلی و همیاری تمامی اعضای هیات علمی و همکاران دانشکده نیاز داریم.

سرپرست دانشکده جغرافیا و علوم محیطی در ادامه اهداف موردنظر برای این دانشکده در راستای تحقق سیاست های سند چشم انداز دانشگاه را بیان کرد.