مراسم افتتاحیه مسابقات هندبال چسران دانشجوی دانشگاه های منطقه ۹ کشور صبح روز شنبه با حضور تیم های شرکت کننده و مسولین برگزاری و مسئولین دانشگاه در سالن استاد شریعتی برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی اصغر مولوی، سرپرست دانشگاه  حکیم سبزواری ضمن خوش آمدگویی به تیم های حاضر در این مسابقات بر اهمیت گسترش و رونق ورزش در سطح دانشگاه ها تاکید کرد.


مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: مسابقات قهرمانی هندبال دانشجویان پسر دانشگاه های منطقه ۹ کشور عصر شنبه با حضور پنج تیم در این دانشگاه آغاز شد.
دکتر محمدرضا شهابی کاسب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها دانشجویان دانشگاه های فردوسی مشهد، سمنان، بیرجند، موسسه آموزشی عالی سناباد گلبهار و دانشگاه حکیم سبزواری حضور دارند.

وی با بیان اینکه تیم های مزبور به صورت دوره ای در این مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند، اظهار کرد: ۶ داور از شهرهای تهران، مشهد و سبزوار قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.
وی گفت: تیم برتر این رقابت ها به المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور که تابستان سال آینده در شیراز برگزار می شود راه می یابد.
دکترشهابی کاسب افزود: مسابقات مزبور تا ۱۱ بهمن در سبزوار ادامه دارد.

منطقه ۹ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامل استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان است.