در راستای گسترش دیپلماسی ورزشی، تورنمنت بین‌المللی کبدی جام فجر مقاومت به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری در بهمن ماه برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و دفتر ریاست دانشگاه حکیم سبزواری با اعلام این خبر گفت: تورنمنت بین‌المللی کبدی-جام فجر مقاومت با حضور تیم‌های ملی پاکستان، عراق، سوریه، فلسطین، ترکمنستان و ایران، ۱۵ تا ۱۷ بهمن به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شود.

دکتر امین کوشکی با اشاره به اینکه این نخستین رویداد بین المللی ورزشی به میزبانی شهرستان سبزوار است، افزود: این مسابقات با پیام صلح و دوستی و با هدف تقویت و انسجام تعاملات فرهنگی و ورزشی کشورهای منطقه و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها موجود و توسعه روابط بين المللي برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه حکیم سبزواری پتانسیل و زیرساخت لازم برای میزبانی رویداد‌های ورزشی در سطح ملی و بین المللی را دارد.

دکتر کوشکی اظهار داشت: تورنمنت بین‌المللی کبدی جام فجر انقلاب با همکاری فدراسیون کبدی و فدراسیون دانش آموزی جمهوری اسلامی و همراهی و هم افزایی تمامی مسئولین و سازمان‌های شهرستان از جمله معاونت فرمانداری شهرستان، شهرداری، شورای شهر، نمایندگان مردم سبزوار در مجلس، اداره ورزش و جوانان شهرستان و … برگزار خواهد شد.