برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر " جلوه های ایثار" به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه حکیم سبزواری

بمناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس با محوریت ” جلوه های ایثار” در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار خواهد شد.

مسئول پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: در این نمایشگاه ۴۰ عکس با محوریت دفاع مقدس، ایثار و شهادت در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

محمد رضا اردیبهشتی اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه، ارج نهادن به یاد و خاطره و مجاهدت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی بیشتر نسل جوان جامعه با فرهنگ جهاد و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی است.

مسئول پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری عنوان کرد که درحاشیۀ برپایی این نمایشگاه، همزمان با سالگرد شهادت تنی چند از شهدای منسوب به کارکنان و اعضای هیات علمی، از خانواده های آنان و همچنین یکی از رزمندگان دفاع مقدس که بیشترین سابقۀ حضور داوطلبانه در جبهه های حق علیه باطل را داشته است، تجلیل خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاه گرامی داشت هفته دفاع مقدس” جلوه های ایثار”  به مدت یک هفته از ۳۱ شهریور لغایت ۷ مهرماه در محل نگارخانه حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.