همزمان با هفته کارآفرینی نمایشگاه و بازارچه دستاوردهای دانشجویی با هدف تقويت کارآفريني و تأکيد بر توسعه کسب و کار و اشتغال دانشجويان در دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در آیین افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تبریک هفته کارآفرینی، گفت: امروزه دانشگاه های نسل نوین در دنیا، حوزه های نوآوری، شتاب دهی و کارآفرینی را به صورت جدی در دستور خود قرار داده اند.

دکتر زنگنه اسدی با تاکید بر اهمیت توسعه کارآفرینی در دانشگاه ها، افرود: انتظار می رود دانشجویان و استادان دانشگاه حکیم سبزواری با توجه به اهمیت بحث کارآفرینی، حرکت های ارزشمندی را در این راستا رقم بزنند.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با تشکر از همکاران و دانشجویان فعال در برگزاری این نمایشگاه، خاطر نشان کرد: امیدواریم برگزاری چنین نمایشگاه هایی سب بالندگی و امیدآفرینی در نسل جوان شده و زمینه را برای رشد و اعتلای دانشگاه، شهرستان و منطقه فراهم سازد.

معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه و بازارچه دستاوردهای دانشجویی به همت مرکز کارآفرینی و نوآوری، مدیریت فرهنگی و اجتماعی، انجمن اقتصاد و مدیریت دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شده است.

دکتر رسول شادنیا افزود: این نمایشگاه و بازارچه با هدف توسعه و تقويت کارآفريني و اشتغال دانشجويان برپا شده است.

معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل ۳۷ غرفه است، اظهار داشت: از این تعداد ۶ غرفه به عرضه دستاوردهای دانشجویی، ۱۰ غرفه ویژه انجمن های علمی دانشکده ها است، همچنین استارتاپ های دانشجویی ۴ غرفه و بازارچه ۱۷ غرفه  را به خود اختصاص داده اند.

دکتر شادنیا بیان کرد: نمایشگاه و بازارچه دستاوردهای دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری  از تاريخ ۲۲ آبان لغايت ۲۶ آبان ماه در مجتمع نهادهای دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری برپا خواهد بود.