حکم انتصاب دکتر حسین شاد عضو هیات علمی و مشاور عمرانی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری به که از طریق برگزاری انتخابات به عنوان “دبیر عمرانی دانشگاه های منطقه ۹ کشور” برگزیده شد، توسط معاون اداری مالی، مدیریت منابع وزارت علوم ابلاغ گردید.
حکم این ابلاغ بدین شرح است:
جناب آقای دکتر حسین شاد
عضو هیات علمی و مشاور عمرانی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری
با سلام
احتراما با عنایت به انتخاب جنابعالی بعنوان دبیر عمرانی منطقه ۹ کشور از سوی شوران مدیران عمرانی منطقه در تاریخ ۲/۸/۹۶، به موجب این حکم به مدت دوسال از تاریخ این ابلاغیه بعنوان “دبیر عمرانی دانشگاه های منطقه ۹ کشور” تعیین می گردید.
امید است با بهره جستن از توان علمی و تجارب ارزشمند خود و سایر همکاران، همه تلاش خود را در اجرای برنامه منطقه بندی عمرانی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی برای ارتقاء سطح کیفی طرح های عمرانی با برگزاری دوره های آموزشی، ترویج مقاوم سازی ساختمان ها، استفاده از انرژی های تجدید پذیر و همچنین بهبود عملکرد عمرانی دانشگاه ها با تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی در آن منطقه مبذول نمایید.
توفیق جنابعالی را در انجام امور محوله و تحقق اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با مشارکت و همکاری مدیران طرح های عمرانی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی آن منطقه و هماهنگی اداره کل نظارت بر طرح های عمرانی از خداوند متعال مسئلت دارد.
با آرزوی توفیق
حسین عسکریان ابیانه
معاون اداری مالی، مدیریت منابع وزارت علوم
 
گفتنی است این انتصاب پس از آن صورت گرفت که درمراسم انتخابات دبیرخانه عمرانی دانشگاه های منطقه ۹ کشور در دانشگاه حکیم سبزواری که هفته قبل با حضور معاون مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم صبح امروز برگزار شد دانشگاه حکیم سبزواری برای دومین بار متوالی به عنوان دبیرخانه عمرانی دانشگاه های منطقه ۹ و دکتر حسین شاد، عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان دبیر دبیرخانه عمرانی دانشگاه های منطقه ۹ کشور انتخاب شد.