همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدا و عطر افشانی مزارشهدای گمنام دانشگاه حکیم سبزواری با حضور دانشگاهیان صبح امروز برگزار شد.

        

در این مراسم حجت السلام خاتمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت: عزت و اقتدار امروز کشور و نظام  به برکت خون شهدا است.

وی با یادآوری رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام، افزود: هشت سال دفاع مقدس ایران را قوی‌تر از گذشته کرده است.

حجت السلام خاتمی وحدت و  پیروی از ولایت فقیه را عامل پیروزی ملت در تمامی عرصه ها برشمرد.

در ادامه این مراسم دکتر امین کوشکی مدیر روابط عمومی و دفتر ریاست دانشگاه با تبریک هفته دفاع مقدس و بازگویی بیاناتی ارزشمند از رهبر انقلاب در خصوص دفاع مقدس، گفت: قدم برداشتن در مسیر پر افتخار شهدا توفیق بزرگی است که امیدواریم این توفیق نصیب همگی ما شود.

دکتر کوشکی در ادامه با تبریک فرارسیدن سال جدید تحصیلی، افزود: در ابتدای سال تحصیلی گذشته شرایط ویژه‌ای را در دانشگاه‌ها شاهد بودیم که یاریگر ما در برقراری آرامش به دانشگاه ها حضور و تشییع شهدای عزیزی بود که مسیر را به ما نشان دادند و همه ما را بیمه کردند.

 مدیر روابط عمومی و دفتر ریاست دانشگاه ادامه داد: در سال گذشته شاهد دستاوردهای آموزشی و پژوهشی خوبی در دانشگاه بودیم و گام‌های موفقیت آمیزی از طرف همکاران برداشته شد که از همه شما عزیزان تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید تحصیلی به لطف و همت همه شما عزیزان و توجه خاص شهدای پرافتخار، این گام‌ها مستحکم‌تر و قوی‌تر در راستای اعتلای علمی و آموزشی دانشگاه برداشته شود.

در ادامه شرکت کنندگان در مراسم با گلاب مزار شهدای گمنام را شستشو دادند و با نثار گل و خواندن فاتحه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشته و با آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.