به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها ) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، کارمندان خانم دانشگاه حکیم سبزواری با اعضای هیات رییسه دانشگاه و مشاور محترم فرمانداری سبزوار در امور بانوان در تالار همایش های بین المللی بیهقی دیدار و گفتگو کردند.
این نشست به جهت بررسی بهتر مسایل بانوان در حوزه کارمندی به صورت تفکیک یافته و در فضای گفت و شنود اجرا گردید. از جمله مطالبات بانوان کارمند، توجه بیشتر مدیران به دغدغه های مادران شاغل و بانوان در محیط کار، حضور نماینده ای از بانوان در شورای اداری دانشگاه و اجرایی شدن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در همه حوزه ها و معاونت ها بود. 
در انتها رئیس دانشگاه بانوان را به توجه هر چه بیشتر سخنان مقام معظم رهبری(دام ظله) در خصوص جایگاه و موقعیت زنان و اولویت بخشی به حفظ خانواده فراخواندند و بیان داشتند نظم و تلاش مجدانه بانوان در امور کاری همواره موجب پیشرفت و ارتقای دانشگاه گردیده است.
ایشان در انتها از معاونین دانشگاه و دفتر حقوقی تقاضا داشتند تا حد ممکن که قانون اجازه می دهد در امور شغلی و پست های مربوط به بانوان انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند.
رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه در انتهای این نشست ضمن برابر دانستن شان و جایگاه زنان و مردان دانشگاه در همه موقعیت ها، از کارمندان دانشگاه خواست بیشترین همت خود را صرف پرداختن به حل مسایل اصلی دانشگاه قرار دهند.
در انتهای جلسه خانم دباغ مقدم مشاور امور بانوان فرمانداری، ضمن ابلاغ پیام فرماندار سبزوار به مناسبت این هفته و تقاضای همکاری بیشتر بانوان در سطح شهرستان از تنی چند از زنان نمونه و فعال سطح شهرستان و مشاور امور بانوان در دانشگاه حکیم سبزواری تقدیر به عمل آورد.
همچنین هیات ریسه دانشگاه از بانوان بازنشسته سال جاری  و نمایندگان فعال امور بانوان و خانواده دانشگاه نیز تقدیر به عمل آوردند.