رئیس دانشگاه حکیم سبزواری از راه اندازی کال سنتر؛ سامانه مشاوره رایگان تلفنی در حوزه های روانشناختی، آسیبهای اجتماعی و ورزشی در این دانشگاه خبر داد.

دکتر علی اصغر مولوی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اشاره به ضرورت آرامش روان و مدیریت مشکلات ایجاد شده در جامعه از زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: سامانه مشاوره تلفنی رایگان با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور ، به منظور ارائه خدمات روانشناختی به شهروندان و دانشجویان راه اندازی شده است.

وی افزود: این فعالیت در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری و حفظ سلامت روان افراد جامعه با بهره مندی از اساتید مجرب و مشاوران توانمند مرکز مشاوره دانشگاه بصورت خدمات دهی رایگان صورت می پذیرد.

دکتر مولوی ادامه داد: این سامانه به همت مرکز مشاوره و همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و روابط عمومی دانشگاه به ارائه خدمات مشاوره ای به همشهریان عزیز و دانشجویان می پردازد.

همشهریان گرامی می توانند جهت استفاده از خدمات مشاوره ای این سامانه طبق برنامه زمانبندی اعلام شده در سایت دانشگاه حکیم سبزواری به آدرسhttps://www.hsu.ac.ir/ اقدام نموده و از خدمات رایگان این طرح بهره مند گردند.