بسیج اساتید شهرستان سبزوار در پی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت سردار سرافراز اسلام محمدرضا زاهدی و جمعی از سرداران سپاه پاسداران بیانیه ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

بار دیگر رژیم حیوان صفت و شیطانی رژیم اشغالگر صهیونیستی در اوج ذلت و خواری دست به اقدام شیطانی زد و با حمله کنسولگری ایران و شهادت سرداران و هم‌وطنان ایرانی در سوریه نشان داد به هیچکدام از بدیهی ترین اصول و حقوق بین المللی پایبند نیست و برای سرپوش گذاشتن بر شکست های پیاپی در جنگ با جبهه مقاومت و فشار بی سابقه افکار عمومی مردم آزاده جهان، تصویب قطعنامه در شورای امنیت و صدور رای دیوان لاهه و…، حاضر است دست به هر اقدام خباثت آمیزی بزند. بی شک این رفتارهای جنون آمیز نشان از زوال و ضعف و سستی بی سابقه خانه ی عنکبوتی این رژیم دارد تا بتواند حداقل افکار عمومی داخلی خود را مدیریت نموده و حمایت بیش از پیش آمریکا را برای خود جلب نماید.

بسیج اساتید دانشگاه های سبزواری ضمن محکومیت  اقدام جنگ طلبانه این رژیم، از دولت محترم و دستگاه دیپلماسی و نظامی می خواهد با یک پاسخ صریح، منطقی و بازدارنده و با استفاده از تمامی ظرفیت ها دیپلماتیک و نظامی زمینه زوال سریع تر این رژیم را فراهم آورد.

بسیج اساتید شهرستان سبزوار