هیات رئیسه دانشگاه حکیم سبزواری با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس ضمن محکومیت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به دست رژیم منحوس صهیونیستی و اعلام همبستگی با مردم فلسطین، از از آحاد دانشگاهیان جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

 

«وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ وَ أَضَلَّ أَعْمالَهُم» (محمد/۸)

و کسانى که کافر شدند، مرگ بر آنان! و اعمالشان نابود باد.

روز قدس، یک روزِ به معنای حقیقی کلمه، بین‌المللیِ اسلامی و نشان‌دهنده‌ صف‌بندی حق و باطل، صف ‌بندی عدل در مقابل ظلم است و از سویی دیگر این روز؛ روزِ آزمایش بزرگ ملت‌های مسلمان است.

امروز بیش از هر زمان دیگری ثابت شده است که هیچ قدرتی در دنیا وجود ندارد که بتواند انگیزه آزادی و بازگشت فلسطین به صاحبان آن را در دنیا و در دل ملت‌های مسلمان و به‌طور ویژه در دل ملت فلسطین خاموش کند و تنها راه حل مسأله فلسطین این است که مردم واقعی فلسطین، چه آنهایی که در داخل فلسطین ماندند، چه آنهایی که در بیرون فلسطین هستند، خود نظام حاکم بر کشورشان را تعیین کنند.

هیات رئیسه دانشگاه حکیم سبزواری ضمن محکومیت مجدد شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به دست رژیم منحوس صهیونیستی، از آحاد دانشگاهیان عزیز برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن‌شکن روز قدس دعوت به عمل نموده و رجاء واثق دارد اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان به سال‌ها اشغال این سرزمین مقدس پایان خواهد داد؛ ان‌شاءالله.

هیات رئیسه دانشگاه حکیم سبزواری