رئیس دانشگاه حکیم سبزواری درآیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه ، گفت: تجلیل از مقام کارمند، تجلیل از انسانهایی است که هدفی جز خدمت ندارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر جواد حدادنیا در این مراسم افزود: روز کارمند، روز تجلیل از انسانهای شایسته ای است که هدفی به جز خدمت به مردم ندارند و در این راه به عهد خویش با خدایشان به درستی وفا می کنند.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه، شایسته تقدیر و بیان است، سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان بکوشیم.

دکتر حدادنیا عنوان داشت: بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها، زمینه ‌ساز انجام سایر فعالیتهاست و امیدوارم همه بتوانند برای آبادانی و سرفرازی ایران عزیزمان بیش از پیش مفید باشند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه در آستانه ورود به دهه چهارم فعالیت دانشگاه حکیم هستیم اظهار کرد: باید با حفظ روحیه خدمت، تلاش کنیم که سال به سال وضعیت کاری خودمان را بهبود بخشیم و با ایجاد خلاقیت در کار و عواملی که باعث می شود از ما وقت و هزینه ی کمتری صرف شود کارآمدی دانشگاه را بیشتر کنیم.

رئیس دانشگاه در خاتمه : امید داریم با تلاش و همت مضاعف و همدلی،  همه کارکنان و اعضای هیات علمی در کنار هم، در جهت اعتلای دانشگاه بکوشیم تا دانشگاه ‍‍ حکیم سبزواری  روز به روز پرآوازه تر  گردد.

درابتدای این مراسم دکتر عبدالرحیم عسکری معاون اداری ومالی دانشگاه نیز با گرامی داشت  روز کارمند، گفت: موفقیت های روزافزون و ارتقای جایگاه دانشگاه مدیون همت و تلاش کارکنانی است که بی منت در راه اعتلای اهداف دانشگاه گام بر می دارند.

دکتر عسکری در ادامه گزارشی از روند انتخاب کارمندان نمونه در دانشگاه حکیم سبزواری را برای حضار تشریح کرد.

در انتهای این مراسم  به رسم یادبود و قدردانی از تلاش های یک سال گذشته  ۱۴تن از کارمندان نمونه دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد، اسامی کارمندان نمونه دانشگاه به شرح زیر است:

کارمندان نمونه :
آقای علی اصغر افچنگی،آقای مصطفی خرامیده
کارمندان قابل تقدیر:
آقای حسین داورپناه ،آقای مجتبی باغستانی
کارشناسان نمونه:
آقای سید مجتبی هاشمی،خانم ناهید زمانی نژاد،خانم فاطمه عیدی
کارشناسان قابل تقدیر:
آقای علیرضا عباسی صدر،خانم عفت عمادی تبار، اقای عباس علیزده
رئیس اداره نمونه :
مهدی زجاجی
رئیس اداره قابل تقدیر:
سیداحمد کلالی
مدیر و معاون مدیر نمونه :
آقای هادی نصرتی پور مدیرمحترم حراست
مدیر ومعاون مدیر قابل تقدیر:
آقای سید محمد رضا راستی ثانی معاون مدیر محترم پشتیبانی