تجمع اعتراضی خانواده بزرگ دانشگاه حکیم سبزواری در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی عدالتخواه حامی فلسطین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، تجمع خانواده بزرگ دانشگاهیان حکیم سبزواری ظهر امروز همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه  برگزار شد.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حکیم سبزواری در این تجمع گفت: اکثر ملت‌های دنیا به مظلومیت فلسطین معتقدند و خواهان توقف تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم غزه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی خواه جنبش دانشجویی حامی فلسطین در دانشگاه‌های امریکا را حرکتی ازادی خواهانه عنوان کرد و افزود: سردمداران کاخ سفید در به خاک و خون کشیدن مردم غزه شریک جرم رژیم صهیونیستی هستند و دانشجویان امریکا با علم به این موضوع خواهان قطع حمایت امریکا از رژیم جعلی صهیونیستی و فروش تسلیحات به این رژیم هستند.

در ادامه این تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه حکیم با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکای مردم فریب، با غزه همدردیم آماده نبردیم حمایت خود را از جنبش دانشجویی حامی فلسطین در دانشگاه‌های امریکا اعلام و خواهان توقف سرکوب این جنبش‌ها شدند.

در پایان این تجمع بیانیه‌ای در محکومیت اقدامات کاخ سفید در حمایت از رژیم صهیونیستی و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین قرائت شد