مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حکیم سبزواری به تشریح برنامه‌های فرهنگی نهاد در ایام ماه رمضان در این دانشگاه پرداخت.

سبحان پراگ در گفت‌وگو با روابط عمومی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد:همان‌طور که ماه شعبان ماه برکت و رحمت خداست، ماه رمضان هم ماه بندگی و رحمت خداست. این ماه، ماهی است که انسان باید از زندگی مادی خارج شده، سعی کند به خدا نزدیک شود، در همین راستا نهاد رهبری در دانشگاه امسال نیز مانند هر سال برنامه منظم و متشکلی را برای دانشجویان، کارکنان و اساتید برگزار خواهد کرد.

پراک در ادامه با اشاره به همزمانی امتحانات با ماه رمضان، گفت: اگرچه بخش زیادی از ماه رمضان، دانشجویان مشغول امتحاناتشان می باشند اما  نهاد رهبری در ماه رمضان امسال نیز به مانند هرسال  برنامه های معنوی خوبی را برای دانشجویان جهت کسب فیض از این ماه پربرکت برنامه ریزی کرده است.

مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری افزود: از جمله این برنامه ها مراسم جزءخوانی قرآن کریم است که هر روز بعد از نماز عصر با حضور دانشجویان برگزار می‌شود.

وی اتصریح کرد: همچنین کلاسهای تفسیر قران پس از نماز ظهر و عصر در مهدیه دانشگاه، نمازخانه دانشکده ادبیات و در سازمان مرکزی( ویژه کارکنان) برگزار می شود.

مسئول اجرایی نهاد رهبری در دانشگاه‌های حکیم سبزواری در ادامه  با اشاره به برنامه های این نهاد به مناسب شب های قدر خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که شب‌های قدر در دانشگاه حکیم سبزواری فراتر از بحث دانشجویان، اساتید و کارکنان را نیز در برمی گیرد  امسال نیز برنامه ی ویزه ای را در این شب های عزیز برگزار خواهیم کرد.

پراک در ادامه از برگزاری مسایقه ” شهرخدا” به مناسبت ماه مبارک رمضان در دانشگاه ها به همت مرکزآموزش مجازی دانشگاهیان اشاره کرد و یادآور شد: دانشجویان علاقمند جهت اطلاع از  شرایط شرکت در این مسابقه  می توانند به سایت به آدرسhttp://ec.nahad.irمراجعه کنند.



صفحه اینستاگرام رسمی خبرگزاری دانشجو                                              عضویت در صفحه رسمی اینستاگرام اخبار دانشگاه حکیم سبزواری