رئیس دانشگاه حکیم سبزواری از امضای تفاهم نامه مشترک بین این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی ایلام به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری سازنده آموزشی و پژوهشی خبر داد.

دکتر محمد علی زنگنه اسدی با اعلام این خبر به روابط عمومی دانشگاه گفت: انتقال دو طرفه تجربیات و امکانات علمی، فناوری و آموزشی، استفاده بهینه از امکانات و توانایی های یکدیگر در راستای توسعه علمی و پژوهشی و پیاده سازی و به خدمت گرفتن دانش و فناوری در حوزه ماموریت های دو طرف از جمله اهداف امضای تفاهم نامه است.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری افزود: تدوین طرح های مشترک با استفاده از امکانات علمی و پژوهشی و فناوری و آموزشی دو طرف، همکاری در برگزاری مشترک همایش ها و هم اندیشی ها، اجرای دوره های دانشجویی، همکاری در انجام پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و تدوین و انجام طرح های پژوهشی بر اساس اولویت های برنامه های راهبردی دو طرف از موضوعات این تفاهم نامه است.

دکتر زنگنه اسدی خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم نامه طرفین متعهد شدند نهایت تلاش و عزم خویش را در حل مشکلات و مسائل علمی، تحقیقاتی و فن آوری  قید شده در تفاهم نامه در راستای نیل به استقلال و خودباوری و خوداتکایی ملی مبذول داشته باشند.