رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: تفاهم نامه همکاری های مشترک علمی، فنی و صنعتی، بین دانشگاه حکیم سبزواری و کابل خودرو منعقد شد.

دکتر علی اصغر مولوی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه افزود: این تفاهم نامه به منظور ايجاد و گسترش همفكري و همكاري های دوجانبه در زمینه های پژوهشی، علمی و فنی به امضا رسید.

دکتر مولوی اظهار داشت: حمایت های علمی از نیاز های فنی و پژوهشی شرکت کابل­ خودرو سبزوار، حمایت های علمی و فنی برای بهبود فرایندهای تولید شرکت و تلاش برای ارتقای کیفیت محصولات شرکت کابل­ خودرو سبزوار از تعهدات دانشگاه در این تفاهم نامه است.

وی از اجرای طرح های تحقیقاتی در راستای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت کابل­ خودرو سبزوار، هماهنگی برای بازدید متخصصین دانشگاهی ایرانی و هماهنگی برای بازدید مهمانان خارجی دانشگاه از امکانات شرکت کابل­ خودرو سبزوار به عنوان دیگر تعهدات دانشگاه در این تفاهم نامه همکاری نام برد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: همچنین اعلام نیازمندی­های آموزشی، علمی، فنی، تحقیقاتی و اجرایی در حوزه های مختلف به دانشگاه، هماهنگی لازم جهت بازدیدهای اعضای هیات علمی و دانشجویان ، حمایت از دوره­های مهارت آموزی و کارآموزی دانشجویان و هماهنگی جهت فرصت های مطالعاتی صنعتی برای اساتید دانشگاه حکیم سبزواری از تعهدات شرکت کابل خودرو سبزوار در این تفاهم نامه همکاری است.