طی نشستی با حضور دکتر منوچهری بنیان‌گذار و رئیس انجمن بولس و پتانک ایران و دکتر زنگنه اسدی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه و انجمن بولس و پتانک جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در حاشیه امضای این تفاهم نامه به روابط عمومی دانشگاه گفت: موضوع این تفاهم نامه پیوند بین دانشگاه و تولیدات علمی مسئله محور آن و انجمن به عنوان متولی رشته‌های ورزشی بولس و پتانک در جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف توسعه دوجانبه است.

دکتر محمد علی زنگنه اسدی افزود: بهره‌مندی از توانایی‌های علمی و اجرایی دانشگاه و انجمن؛ توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های برگزاری مسابقات، دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های پژوهشی، اشتراک گذاری منابع اعم از نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات و زیر ساخت‌های فناوری و ترویج رشته‌های ورزشی تحت پوشش انجمن با حمایت و پشتیبانی دانشگاه از جمله اهداف تفاهم نامه است.

گفتنی است در مردادماه دکتر محمد علی زنگنه اسدی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در حکمی دکتر جاسم منوچهری، نایب رئیس کنفدراسیون بولس و پتانک آسیا-اقیانوسیه را به عنوان “عضو ورزشی شورای بین‌الملل دانشگاه حکیم سبزواری” منصوب کرد.