دکتر محمدعلی زنگنه اسدی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در پیامی از حضور پرشور دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه شهرستان سبزوار در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر وقدردانی کرد.

” جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ “

 حضور آگاهانه و سرشار از بصیرت مردم ولایتمدار و جامعه دانشگاهیان شهرستان سبزوار در راهپیمایی عزت و افتخار و همایش اقتدار ملی، یوم الله ۲۲ بهمن که مصادف با چهلمین و چهارمین جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود، بار دیگر پاسخ محکم و دندان شکنی به یاوه گویی های استکبار جهانی و زیاده خواهی های ایادی استکبار جهانی داد.
این حضور پرشور و شعور امت حزب ا… پیغامی شفاف به بدخواهان و بد صفتان اعم از بدخواهان داخلی و خارجی است که همچنان خواب استعمار و چپاول ایران سرافراز را در سر می پرورانند و زهی خیال باطل که به برکت خون شهدا و ایثارگری های این مردم شریف و رهنمود های عالمانه رهبر معظم انقلاب، این آرزوی عبث آنان هیچگاه محقق نخواهد شد.
اینجانب از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و شهرستان سبزوار، بویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری، به جهت حضور ارزشمند و با شکوه در خلق حماسه یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر می نمایم.

 

محمد علی زنگنه اسدی

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری