در آخرین روز از هفته خوابگاه ها، جشن خوابگاهی ها به همت  انجمن صنفی دانشجویان و معاونت دانشجویی دانشگاه و با حضور مسولان ، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات استاد شریعتی برگزار شد. vvvvvvvvvvvvvv

دکتر جواد حدادنیا، رئیس دانشگاه در این مراسم با ذکر خاطره ای از  زندگی در خوابگاه ها و دوران دانشجویی خود، هفته خوابگاه ها را به همه دانشجویان تبریک گفت و خاطرنشان کرد: همه تلاش مجموعه مدیریت و معاونت دانشجویی دانشگاه فراهم آوردن محیطی سرشار از آرامش، امنیت به همراه نشاط و پویایی برای دانشجویان عزیز است.

وی با اشاره به اینکه تک تک مسئولین دانشگاه نیز طعم شیرین زندگی دانشجویی در خوابگاه ها را چشیده اند عنوان کرد: سعی و تلاش ما فراهم آوردن شرایطی است که به کاهش دغدغه دانشجویان خوابگاهی  منجر شود.bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

در ادامه معاون دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری، با خوشامدگویی به حضار این گردهمایی را فرصت مناسبی دانست تا از همه کسانی که رفاه و امنیت دانشجویان را فراهم ساخته اند، تشکر و قدردانی شود.

دکتر انتظاری خطاب به دانشجویان گفت: خوابگاه خانه دوم شماست و شما باید از فرصت زندگی در خوابگاه ها در راستای تجربه اندوزی در محیط اجتماعی استفاده کنید.

وی افزود:معتقدیم که خوابگاه نه جای خواب و استراحت بلکه محلی است برای بیدارشدن جوانان و دانشجویان و به واقع خوابگاه های دانشجویی در حکم کارگاه های  بزرگی هستند  جهت فراگیری روش  و منش زندگی و تعاملات اجتماعی برای جوانان.

معاون دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری تصریح کرد: هفته خوابگاه های دانشجویی  فرصت مناسبی است برای پاسداشت زحمات کارکنان کوشا و متعهد دانشگاه در مجتمع های خوابگاهی .

وی همچنین از تمامی دانشجویان ساکن در خوابگاه ها که همواره معاونت دانشجویی و خانواده بزرگ دانشگاه حکیم سبزواری را در انجام وظایف خود همراهی کرده و زمینه اعتلای این نهاد را فراهم ساختند، سپاسگزاری کرد.

انتظاری تصریح کرد: همه تلاش مسئولین دانشگاه بسترسازی جهت ایجاد محیطی سرشار از آرامش و نشاط برای دانشجویان است تا دانشجو به دور از هرونه دغدغه ای به تحصیل و پژوهش بپردازد.

وی با اشاره به اهمیت خوابگاه دانشجویی نزد مسئولین دانشگاه بیان کرد: با توجه به ضرورت نیل به اهداف بلندمدت  دانشگاه در خصوص تولید علم و نیروی انسانی توانمند علمی،  مدیران دانشگاه نگاه ویژه ای به بحث خوابگاه ها و زندگی دانشجویان در خوابگاه ها دارند.

در پایان این مراسم از دانشجویان نمونه و اتاق های برترخوابگاه های دانشجویی، برگزیدگان مسابقات عکس، خاطره نویسی و فیلم کوتاه دانشجویی با موضوع زندگی خوابگاهی تجلیل به عمل آمد.photo_2016-05-21_10-09-57