جلسه ستاد برگزاری آزمون های سراسری دانشگاه حکیم سبزواری با هدف با انجام هماهنگی های لازم جهت برگزاری آزمون های سراسری سال ۹۹ برگزار شد.

 

معاون مدیر آموزشی دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با روابط عمومی با اشاره به شرایط ویژه برگزاری آزمون های امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، گفت: با تلاش های صورت گرفته تمامی امکانات و شرایط لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون های سراسری فراهم خواهد شد تا داوطلبان با آرامش کامل در این آزمون حضور داشته باشند.

مهدی ضیایی افزود: بر اساس برنامه ریزی قبلی و امکانات موجود و با همکاری تمامی دستگاه‌های همکار، آزمون های سراسری در شرایط آرام و سالم منطبق بر پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا و با لحاظ فاصله گذاری اجتماعی در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه در چینش صندلی‌های داوطلبین فاصله ها باید رعایت شود، دو فضای جدید جهت برگزاری آزمون ها در دانشگاه پیش بینی شده است، از طرفی کلیه ملزومات بهداشتی برای داوطلبین در محل آزمون در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: تولید محتواهای آموزشی جهت رعایت موارد ایمنی و بهداشتی برای داوطلبین و عوامل اجرایی برگزاری آزمون ها نیز صورت خواهد گرفت.

معاون مدیر آموزشی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار داشت: دانشگاه حکیم سبزواری سابقه طولانی در برگزاری موفق و با کیفیت آزمون های دکتری، کارشناسی ارشد، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، آزمون نظام مهندسی و … را دارد.

گفتنی است بر اساس تصمیم نهایی صورت گرفته در ستاد مقابله با کرونا آزمون دکتری ۹۹ روز پنج‌شنبه ۲۶ تیر ماه، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته پنج‌شنبه ۲ مرداد و جمعه ۳ مرداد، کنکور سراسری پنج‌شنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ مرداد برگزار می‌شود.