با دعوت شورای صنفی دانشجویان، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با رییس دانشگاه، هیات رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه، دوشنبه ۲۸ فروردین ماه در تالار استاد شریعتی برگزار شد.

در این جلسه دانشجویان در موضوعات مختلف، سوالات، مطالبات و نظرات خود را با رییس و هیات رئیسه دانشگاه در میان گذاشتند.

در ابتدای این جلسه، دکتر زنگنه اسدی رئیس دانشگاه در سخنانی با تبریک آغاز سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات دانشجویان در ماه مبارک رمضان، برگزاری اینگونه جلسات را موجب تعامل هر چه بیشتر مسئولین با دانشجویان و رفع مشکلات و کاستی ها و اعتلای دانشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد این نشست ها به صورت مستمر تداوم یابد.

سپس ناهید طبسی دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه در سخنانی ضمن ارائه گزارش کوتاهی از پیگیری های شورای صنفی در امور صنفی دانشجویان، برخی از مطالبات و دغدغه های رفاهی دانشجویان را به رئیس و هیات رئیسه دانشگاه یادآور شد.

در ادامه جلسه، دانشجویان با حضور در پشت تریبون یا به صورت کتبی به طرح نقطه نظرات و مطالبات خود در زمینه های مختلف آموزشی، رفاهی، پژوهشی و … پرداختند که اهم این سوالات مسایل مرتبط به غذاخوری، راه اندازی وعده صبحانه و تنوع بخشی به وعده های غذایی، توجه به وضع سراهای دانشجویی از نظر اتصال به اینترنت و ظرفیت اتاق ها، حمایت از دانشجویان در زمینه فعالیت های مرتبط با صنعت، به روزرسانی منابع کتابخانه، ناهماهنگی در تقویم آموزشی برخی از گروه های آموزشی، نظم دهی به سرویس های رفت و آمد دانشجویی و… بود .

رئیس دانشگاه، هیات رئیسه و مدیران حوزه دانشجویی نیز ضمن پاسخ گویی به سوالات و دغدغه های دانشجویان در امور مختلف، برای پیگیری مطالبات و حل برخی از مشکلات قول مساعد دادند.