جلسه پرسش و پاسخ و تعامل مسئولین با دانشجویان

نشست هم اندیشی، تبادل نظر و پرسش و پاسخ پیرامون مسائل مختلف صنفی، با حضور مسئولان دانشگاه و در جمع پرشور دانشجویان، برگزار شد.

.

انجمن صنفی دانشجویان به عنوان پل ارتباطی مسئولین و مدیران دانشگاه با دانشجویان، همانند ترم های گذشته تحصیلی، اقدام به برپایی این جلسه نمود که با استقبال جمع کثیری از دانشجویان مواجه گردید.

.

SONY DSC

.

در این جلسه، آقایان رضوی، مدیر فرهنگی، همایی، سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی، نصرتی پور، مدیر حراست، زرقانی، مدیر اداری و پشتیبانی، دکتر عباس زاده، مدیر پژوهشی، ضیائی، معاون مدیر آموزشی، دکتر امین طوسی، مدیر فناوری اطلاعات و رحیم زاده، مدیر دانشجویی حضور داشتند که به فراخور سئوالات مطرح شده از طرف دانشجویان، پاسخگوی سئوالات حوزه کاری خود بودند.

.

در این گردهمایی، از طرف دانشجویان سئوالاتی از جمله کیفیت و کمیت وعده های غذایی، نحوه سرویس دهی اتوبوس های ایاب و ذهاب دانشجویان، سرعت و کمیت اینترنت، اجرای برنامه های فرهنگی و … مطرح شد و مسئولان نیز پاسخگوی سئوالات بودند.

.

SONY DSC

.

شایان ذکر است که جناب آقای دکتر حدادنیا، ریاست دانشگاه نیز پس از اتمام جلسه کاری خود، در جمع دانشجویان حاضر شده و برای پیگیری خواسته ها و مسائل مطرح شده، دستورات مقتضی را صادر نمود.