مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری از حضور درخشان دانشجویان این دانشگاه و کسب عناوین برتر سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت خبر داد.

دکتر رسول شادنیا در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری موفق شدند در سیزدهمین جشنواره بین الملی حرکت در شش رشته عناوین برتر و در یک رشته عنوان شایسته تقدیر را در بین دانشجویان سایر دانشگاه‌های کشور به خود اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: در این جشنواره، انجمن علمی محیط زیست رتبه اول در بخش ویژه و انجمن علمی معماری رتبه اول در بخش مسابقه را کسب کردند.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: همچنین در بخش انجمن برتر انجمن علمی محیط زیست رتبه دوم و در بخش ویژه نیز انجمن علمی اقتصاد و مدیریت رتبه دوم جشنواره را کسب کردند.

دکتر شادنیا افزود: رتبه سوم این جشنواره در بخش فعالیت خلاقانه به انجمن علمی مرمت اختصاص یافت و در بخش کارآفرینی نیز انجمن علمی زیست شناسی رتبه سوم جشنواره را کسب کرد.

وی بیان کرد: همچنین با نظر هیات داوران جشنواره، انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه حکیم سبزواری در بخش کار آفرینی، به عنوان انجمن علمی شایسته تقدیر معرفی شد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار داشت: درخشش انجمن های علمی دانشگاه با تلاش های دانشجویان فعال در انجمن ها و زحمات ارزنده کارشناس انجمن های علمی سرکارخانم مهرآبادی و نیز استادان راهنمای انجمن های علمی حاصل شده  است و ضمن تبریک این موفقیت ها به جامعه دانشگاهی از زحمات همه این عزیزان  قدردانی می کنم.

فیلم  اعلام رتبه های دانشگاه حکیم سبزواری در جشنواره  را اینجا ببینید.