دکتر سید ابراهیم حسینی مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه هیات همراه، با حضور در دانشگاه حکیم سبزواری در نشستی با کارکنان  دانشگاه در تالار استاد شریعتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجت الاسلام دکترسید ابراهیم حسینی در این نشست با تاکید بر اینکه حیات یک جامعه به علم بستگی دارد، گفت: مرکز تولید قدرت در یک جامعه دانشگاه‌ها هستند.

مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم  با اشاره به اینکه اولین مولفه در اقتدار یک ملت بحث تکنولوژی و علمی است، ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری در همین راستا است که مسئولیت و تکلیف دانشگاه را به صورت کاملاً روشن در تمدن‌سازی  مشخص نموده‌اند.

دکتر سید ابراهیم حسینی با تاکید بر اینکه دانشگاه جولانگاه ضد انقلاب نیست، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران، امانت شهدا برای ماست و  با کسانی که نظم دانشگاه‌ها را می‌خواهند بر هم بزنند بر طبق قوانین برخورد جدی خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت خون شهدا پایمال شود .

مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم افزود: دانشگاه محل پویایی اندیشه‌هاست و باید با گفتگوی های منطقی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، فضا را برای گفتگوی آزاد باز گذاشت.

دکتر ابراهیم حسینی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران، امانت شهدا برای ماست و باید در حفظ این امانت تلاش کنیم که با تربیت نیروی انقلابی، مومن و متعهد امکان پذیر است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری بالای دانشگاه ها در جامعه، ادامه داد: دانشگاه در نظام اسلامی مکان مقدسی است و کار هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم حفظ قداست این مکان است.

در ادامه این جلسه دکتر کیخسروی نماینده شورای صنفی اساتید و آقای جوادیان نماینده شورای صنفی کارکنان طی سخنرانی هایی به بیان موارد و دغدغه هایی در حضور مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم پرداختند.