در دومین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با نام “ره نشان ” سیده زهرا میرحسینی گوکی دانشجوی کارشناسی رشته علوم مهندسی پردیس فناوری های نوین دانشگاه حکیم سبزواری  با پروژه طراحی سیستم بازیابی گرمای اتلافی اگزوز خودرو موفق به کسب رتبه دوم در حوزه حمل و نقل شد.

شایان ذکر است، این مسابقات با هدف شناسایی افراد و تیم‌های مستعد، دانشجویان و فناوران برای توانمندسازی در حل مسائل و نیازهای صنعت کشور، در ۶ حوزه زیست فناوری، حمل و نقل، آب و محیط زیست، انرژی ، هوشمندسازی و معدن و مواد میزبان ۳۸ شرکت دانش بنیان و ۴۸ پروژه بود.

شرکت‌ها ضمن تعریف پروژه‌های فناورانه، نیازهایشان را مطرح کردند و با فعالیتی ۵ ماهه که از مهرماه آغاز شده  است و تا دهم اسفند سال جاری ادامه یافت. این طرح ها با استقبال ۱۵۱۰ نفر از شرکت کنندگان، به مرحله اجرا رسید. 

پس از ۴ مرحله ارزیابی، و برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع، نشست‌های تیم سازی و مربی‌گری با هدف پیشبرد پروژه‌ها، برترین ها به مرحله نهایی راه یافتند که منجر به رقابت تیم ها در قالب بیش از ۲۵۰ تیم  شد.

مراسم اختتامیه و تقدیر از تیم های برتر این مسابقه در ۱۸ اسفند ماه با حضور آقای دکتر ستاری ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.