به دعوت شورای صنفی کارکنان دانشگاه و در آستانه سال نو و بهار طبیعت نشست هیات رئیسه دانشگاه با کارمندان برگزار شد.
در ابتدای این نشست حجت الاسلام سید جواد خاتمی، مسئول دفتر نهاد رهبری با تبریک حلول سال نو  به بیان رهنمودهایی  در باب صله ارحام و توصیه و تاکید آیات و روایات متعدد به صله رحم در بین خانواده ها پرداخت و تعطیلات عید نوروز را فرصت خوبی برای خانه تکانی دل ها و فراموش کردن کدورت ها و رفتن به دیدار بزرگترها برشمرد. وی ضمن تشکر از کار و تلاش کارکنان دانشگاه در سال ۹۶   ابراز امیدواری کرد استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در سال جدیدبا همدلی و تلاش در جهت ارتقای هر چه بیشتر دانشگاه گام بردارند.

سپس رئیس شورای صنفی کارکنان دانشگاه در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به خانواده دانشگاه حکیم سبزواری، گفت: در طول سه دهه عمر دانشگاه، همواره دانشگاه متاثر از نگاهی سیاست زده بوده و امروز درخواست و مطالبه ما از مدیریت جدید به وجود آوردن فضایی همراه با امنیت خاطر  اعم از امنیت کاری، روانی و روحی برای کارمندان است.

سید حمید جوادیان افزود: با توجه به تحولات سازنده ای که در دانشگاه به وقوع پیوسته است، همه انتظار برخوردی عدالت محور دارند.
 وی ایجاد شرایط لازم برای نشاط کارمندان را از موارد بسیار مهم برشمرد و ارتقای سطح نگرش به کارمندان را از جمله مطالبات مهم شورای صنفی کارکنان از هیات رئیسه جدید دانشگاه برشمرد.
جوادیان در ادامه با اشاره به مکاتبات شورای صنفی کارکنان با مسئولین دانشگاه و پیگیری مکاتبات خاطرنشان کرد: سوابق مکاتبات صورت گرفته و عملکرد شورا در این باره شفاف است و خاطرنشان می کنم شورای صنفی به صورت جدی مطالبات کارکنان را دنبال خواهد کرد.

رئیس دانشگاه نیز در این نشست ضمن خداقوت به کارکنان دانشگاه برای یکسال کار و تلاش بی وقفه و صادقانه، گفت: نوروز باستانی یکی از زیباترین اعیاد ملل است که با تحول طبیعت همراه می شود و در این عید باید بکوشیم ضمن دوستی با طبیعت با خودمان نیز آشتی کنیم و کدورت ها را از وجودمان بزداییم.

دکتر علی اصغر مولوی ادامه داد: معتقدم شورای صنفی کارکنان اصلی ترین بازوی مشورتی و پل ارتباطی بین همکاران و مسئولین دانشگاه است.
وی با اشاره به اینکه تیم جدید مدیریتی دانشگاه اصول کار خود را بر شفافیت، تعامل مثبت، مدار قانون، کارتیمی و خرد جمعی قرار داده است، اظهار داشت: از هنگام روی کار آمدن مدیریت جدید تا به امروز بر این رویه تاکید داشته ایم و درب اتاق بنده و سایر مسئولین دانشگاه به روی همه کارکنان و اعضای هیات علمی و  دانشجویان همواره گشوده بوده و شنونده انتقادات و پیشنهادات این عزیزان بوده ایم و بسیاری از موارد مطرح شده را پیگیری کرده ایم.

  رئیس دانشگاه همچنین با اشاره به مباحثی که از سوی رئیس شورای صنفی کارکنان در نشست مطرح شد، گفت: مشکلاتی بوده که همگی از آن آگاهیم، اما می‌بایست با درک شرایط و همیاری با یکدیگر در جهت رفع این مشکلات بکوشیم.

گفتنی است در بخش جالبی از این مراسم، جناب آقای محمد دولت به خواندن تصنیفی زیبا از بهار  در قالب نوروز خوانی پرداخت و در ادامه این نشست همکاران حوزه های مختلف، به بیان مسائل و دغدغه‌های خود به صورت سوال از هیات رئیسه دانشگاه پرداختند و هیات رئیسه دانشگاه موارد مطرح شده  را پاسخ دادند.