به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از زحمات سبزقامتان حافظ امنیت جامعه، جمعی از مسئولین دانشگاه در دفتر فرماندهی این نیرو حضور یافتند.

سرپرست دفتر ریاست دانشگاه در ابتدا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، قدردانی مجموعه دانشگاهیان دانشگاه حکیم را از تلاش ­های ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه کارکنان ناجا که با تعهد، علاقه و پشتکار، نسبت به امنیت و آسایش شهروندان و بویژه دانشجویان تلاش می کنند، ابراز داشت.

محمد همایی در ادامه خاطر نشان کرد که هفته نیروی انتظامی بهانه­ ای برای گرامیداشت دلاوری‌ها و جانفشانی‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور کشور است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز در این دیدار ضمن اشاره به تغییرات مثبتی که در زمان اندک حضور سرهنگ هاشمی در سبزوار در حوزه امنیت اجتماعی حادث شده است، از ایشان و نگاه مثبتی که به خصوص در حوزه دانشگاه دارند، تقدیر کرد.

همچنین مدیر حراست دانشگاه نیز با اشاره به تعامل مثبت نیروی انتظامی با مجموعه دانشگاه از گذشته تاکنون، زحمات و تلاش این عزیزان را در برگزاری آزمون ها و نیز در بحث امنیت دانشجویان و دانشگاهیان از ابعاد مختلف، ستودنی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها در آینده نیز تداوم داشته باشد.

سرهنگ سید محمد هاشمی، فرمانده منطقه انتظامی شهرستان نیز ضمن تشکر از حضور مسئولین دانشگاه، این اقدام را در راستای تکریم و ارزش گذاری به نیروهای خادم مردم دانست و افزود:

” ملاک تشخیص کارآمدی و خوب و بد ما مردم هستند و چنانچه آنها از ما رضایت نسبی داشته باشند، به منزله درستی مسیری است که در آن گام نهاده ایم.”

سرهنگ هاشمی با اشاره به رتبه مطلوبی که شهرستان سبزوار در ۶ ماهه اول سال ۹۴ در حوزه خدمات و اقدامات مربوط به این نیرو در سطح استان کسب نموده است، آمادگی مجموعه نیروها، کارشناسان و خادمین این نیرو را در بحث پیشگیری و امنیت و برگزاری کلاس­ ها و کارگاه های آموزشی در زمینه­ های مختلف برای دانشجویان اعلام داشت.