مسئول فنی و مدیر آزمایشگاه های شرکت داروسازی طاها صبح امروز با همراهی رئیس آزمایشگاه مرکزی، از توانمندی های آزمایشگاه های مختلف دانشگاه حکیم سبزواری بازدید کردند.

این بازدید در راستای فراهم آمدن زمینه انعقاد تفاهم نامه همکاری های مشترک بین دانشگاه و شرکت طاها صورت گرفت و مسئولان شرکت داروسازی طاها در این بازدید از نزدیک با پتانسیل علمی و آزمایشگاهی و دستگاه های مجهز آزمایشگاه های دانشگاه حکیم سبزواری آشنا شدند.

مسئولین این شرکت در خاتمه این بازدید ضمن تاکید بر مجهز بودن و به روز بودن تجهیزات آزمایشگاهی و دارا بودن تجهیزات مورد نیاز شرکت طاها از جمله دستگاه‌هایxrd، dls  واسپکتروسکوپی جرم اتمی در آزمایشگاه های دانشگاه حکیم سبزواری، جهت همکاری های مشترک آزمایشگاهی و انعقاد تفاهم نامه همکاری های مشترک ابراز تمایل کردند.

گفتنی است دانشگاه حکیم سبزواری جزء معدود دانشگاه های شرق کشور است که دارای آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه های مجهز میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی صنعتی، شیمی، گیاهان دارویی و زیست فناوری می باشد و آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه  در حال حاضر  همکار شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران (شاعا) است.