دهمین جشنواره رویش دانشگاه حکیم سبزواری در راستای نشان دادن دستاورد‌های یکساله کانون‌های فرهنگی و هنری  دانشگاه ظهر امروز با حضور رئیس، مسئولان و دانشجویان افتتاح شد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری در افتتاحیه این جشنواره گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه حکیم سبزواری قابلیت های قابل توجهی دارند.
دکتر حکیمی صدر تصریح کرد: ارائه دستاورد‌های فرهنگی و هنری و ادبی یکساله کانون ها و فراهم آوردن بستری جهت تعامل و آشنایی دانشجویان با فعالیت‌های کانون های فرهنگی و هنری از  اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گفت: فعالیت در کانون های فرهنگی و هنری علاوه بر ایجاد بستری برای هنرآموزی و فعالیت و حضور در فضاهای هنری و فرهنگی،  فرصت مدیریت آموزی را نیز برای دانشجویان فراهم می شود.
وی اضافه کرد:. کانون های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در قالب ۱۶ غرفه در این جشنواره به معرفی آثار و دستاوردهای خود پرداخته اند.

دکتر حکیمی صدر افزود: این جشنواره از ۸ تا ۱۰ خرداد در سالن نمایشگاهی دانشگاه دایر است. 

 غرفه‌های حاضر در دهمین جشنواره درون دانشگاهی  رویش دانشگاه حکیم سبزواری:

کانون گویندگان، کانون فیلم و عکس، کانون هنرهای تجسمی، کانون گردشگری، کانون قلم و اندیشه، کانون بهداشت ایمنی و محیط زیست، کانون هلال احمر، کانون ادبی، کانون موسیقی، کانون نجوم، کانون امید، کانون بین الملل، کانون روانشناسی، کانون تئاتر ، کانون حجاب و عفاف و کانون کارآفرینی