رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری گفت : با پیگیری کتابخانه مرکزی و خرید کتاب های مجموعه الکترونیکی نور ، امکان دسترسی به بیش از ۶۰۰۰ عنوان و ۱۳۰۰۰جلد کتاب موجود در  این مجموعه برای دانشجویان و  اعضای هیات علمی  دانشگاه فراهم شد.
به گزارش روابط عمومی،  دکتر علی تسنیمی با اشاره به اینکه کتابخانه الکترونیکی نور، بزرگترین پایگاه کتابخانه ای علوم اسلامی است،  افزود :  کتاب های این پایگاه  در موضوع های علوم اسلامی و علوم  انسانی می باشد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون امکان استفاده از این مجموعه در کتابخانه ی مرکزی فراهم شده است، تصریح کرد: در مرحله بعدی و با توجه به اعلام نیاز افراد و  دانشکده ها، نرم افزار این مجموعه بر روی سیستم های مورد تقاضا نصب شده و امکان استفاده از این مجموعه فراهم خواهد شد.

لازم به یادآوری است پیشتر و  با پیگیری کتابخانه مرکزی امکان دسترسی دانشجویان، اساتید و کاربران کتابخانه مرکزی دانشگاه  به پایگاه های  نورمگز (پایگاه مجلات نور)، نورلیب(کتابهای نور) و مشابه یاب سمیم نور، فراهم شده بود.

شما گرامیان جهت مشاهده و استفاده از این پایگاه ها می توانید به سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه به آدرس  https://www.hsu.ac.ir/lib/مراجعه فرمایید.

لازم به یادآوری است علاقمندان جهت دسترسی به پایگاه مذکور می توانند با شماره ۴۴۰۱۲۶۷۲ ( آقای دولت آبادی، مسئول مرکز اطلاع رسانی کتابخانه مرکزی دانشگاه) تماس حاصل نمایند.