مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حکیم سبزواری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه ۹ کشور گفت: روابط عمومی ها باید به سازمان های روزآمد، برنامه مدار و فراگیر ارتقاء یابند

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه دکتر حسن دلبری  در دومین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی منطقه ۹ کشور که به میزبانی دانشگاه سمنان  برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه روابط عمومی ها نمایندگان رسمی دانشگاه ها هستند،در هماهنگی و انتقال دستاوردهای جدید علمی، هماهنگی و آشنایی مراکز علمی با این نوآوری هامی توانند به شکل شایسته نقش آفرینی کنند.

دکتر دلبری  در ادامه به حضور دکتر بروجردی مدیرکل روابط عمومی های منطقه ۹ کشور در این نشست اشاره کرد و افزود: در این نشست دکتر بروجردی ضمن ارزیابی رسانه‌های کنونی کشور و تقسیم‌بندی آن‌ها به راهکارها و استراتژی‌های اصولی برای داشتن ارتباط بهتر اشاره کرد .

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه ۹ کشور تصریح کرد: مدیرکل روابط عمومی های وزارت علوم  همچنین به لزوم توجه به این مهم  که رسانه‌ها قابلیت تاثیرگذاری برچگونگی فکر کردن افراد را دارند به مدیران روابط عمومی ها توصیه کرد که وظایف خود را که شامل اطلاع‌رسانی، ایجاد همبستگی و وفاق اجتماعی است را به درستی انجام دهند.

گفتنی است در این نشست یکروزه مدیران روابط عمومی ۲۶ دانشگاه ، موسسه آموزش عالی، دانشکده و پارک علم و فناوری منطقه ۹ کشور با شرکت در کارگاههای آموزشی این نشست دانسته های خود را در حوزه کاری خود به روز کردند .

رونمایی از سایت دبیرخانه روابط عمومی های منطقه ۹ُ برگزاری  کارگاههای آموزشی در حوزه کار روابط عمومی شامل نظریه رسانه ها ، بررسی مسائل حقوقی و شکایات مرتبط با حوزه خبر ، اصول اخلاق حرفه ای در روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در تفکیک یا تجمع با دفتر ریاست، عناوین کارگاههای آموزشی بود که با تدریس دکتر مهدخت بروجردی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم  و دکتر فرقانی از اساتید و رئیس دانشکده ارتباطات دانشکده علامه طباطبایی  برگزار شد.

لازم به یادآوری است که با توجه به انتخاب دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان دبیرخانه روابط عمومی دانشگاه های منطقه ۹ کشور، اولین نشست مدیران روابط عمومی این دانشگاه ها روز یکشنبه ۱۶ اسفند به مدت یک روز در دانشگاه حکیم برگزار شد.