دیدار جمعی از معتمدین؛ مسئولان و بازاریان سبزوار با ریاست دانشگاه

در دیدار جمعی از معتمدین؛ بازاریان متعهد و مسئولان شهرستان سبزوار با ریاست دانشگاه، زمینه های همکاری و تعامل میان طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری، ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان  و همچنین گرامیداشت ایام ا… دهه فجر، مدیریت در دانشگاه ها را مدیریت در آینده توصیف نمود و با تأکید بر این امر که تصمیمات در دانشگاه ها بایستی بر مبنای خرد جمعی و علم و منطق استوار باشد، ابراز امیدواری کرد که با همکاری تمامی جناح ها و عقاید سیاسی و بدور از غرض ورزی های مخرب، زمینه های رشد و تعالی دانشگاه بیش از پیش گسترش یافته و دانشگاه ها در مسیری که زیبنده ی ایران اسلامی باشد؛‌حرکت نمایند.

SONY DSC

دکتر جواد حدادنیا، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه دانشگاه ها، کارکرد و عملکرد دانشگاه ها را همانند نهالی نوپا توصیف نمود که در آینده به بار نشسته و ثمرات آن هویدا خواهد شد.

ایشان همچنین با اشاره به اسناد بالادستی در خصوص وزارت علوم و دانشگاه ها از جمله سند چشم انداز ۱۴۰۴ و سند اسلامی شدن دانشگاه ها؛ وجود سرفصل های متعدد و با اهمیت در این اسناد را دلیل بر اهمیت جایگاه دانشگاه ها برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف و مساعی تمامی نیروهای متعهد و متخصص؛ رشد و بالندگی و پویایی در دانشگاه ها حفظ و تقویت شود.

در این جلسه صمیمانه؛ مهمانان حاضر در جلسه نیز ضمن عرض تبریک انتصاب دکتر حدادنیا، راهکارهایی جهت تعامل و همکاری های متقابل از جمله ایجاد ارتباط بیشتر در سطوح آموزشی و فرهنگی میان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان و آمادگی بازاریان و اصناف شهرستان جهت توسعه همکاری با دانشگاه ها ارائه نمودند و ضمن ابراز آمادگی جهت هرگونه کمک فکری و عقیدتی، برای رئیس جدید دانشگاه در تداوم مسئولیت خطیری که بر عهده گرفته اند؛ آرزوی توفیق و سربلندی نمودند.

SONY DSC