ديدار جمعي از معتمدین؛ مسئولان و بازاریان سبزوار با رياست دانشگاه

در ديدار جمعي از معتمدین؛ بازاریان متعهد و مسئولان شهرستان سبزوار با رياست دانشگاه، زمينه هاي همکاري و تعامل ميان طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئيس دانشگاه حکيم سبزواري، ضمن عرض خير مقدم به مهمانان  و همچنين گراميداشت ايام ا… دهه فجر، مديريت در دانشگاه ها را مديريت در آينده توصيف نمود و با تأکيد بر اين امر که تصميمات در دانشگاه ها بايستي بر مبناي خرد جمعي و علم و منطق استوار باشد، ابراز اميدواري کرد که با همکاري تمامي جناح ها و عقايد سياسي و بدور از غرض ورزي هاي مخرب، زمينه هاي رشد و تعالي دانشگاه بيش از پيش گسترش يافته و دانشگاه ها در مسیری که زیبنده ی ایران اسلامی باشد؛‌حرکت نمایند.

SONY DSC

دکتر جواد حدادنيا، با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در خصوص اهميت و جايگاه دانشگاه ها، کارکرد و عملکرد دانشگاه ها را همانند نهالي نوپا توصيف نمود که در آينده به بار نشسته و ثمرات آن هويدا خواهد شد.

ایشان همچنین با اشاره به اسناد بالادستی در خصوص وزارت علوم و دانشگاه ها از جمله سند چشم انداز ۱۴۰۴ و سند اسلامی شدن دانشگاه ها؛ وجود سرفصل های متعدد و با اهمیت در این اسناد را دلیل بر اهمیت جایگاه دانشگاه ها برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف و مساعی تمامی نیروهای متعهد و متخصص؛ رشد و بالندگی و پویایی در دانشگاه ها حفظ و تقویت شود.

در اين جلسه صميمانه؛ مهمانان حاضر در جلسه نيز ضمن عرض تبريک انتصاب دکتر حدادنيا، راهکارهايي جهت تعامل و همکاري هاي متقابل از جمله ایجاد ارتباط بیشتر در سطوح آموزشی و فرهنگی میان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان و آمادگی بازاریان و اصناف شهرستان جهت توسعه همکاری با دانشگاه ها ارائه نمودند و ضمن ابراز آمادگي جهت هرگونه کمک فکري و عقيدتي، براي رئیس جديد دانشگاه در تداوم مسئولیت خطیری که بر عهده گرفته اند؛ آرزوي توفيق و سربلندي نمودند.

SONY DSC