معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: دانشگاه حکیم سبزواری، دانشگاهی خوش سابقه و زبان زد در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی است.

دکتر عبدالحسین کلانتری در نشست با شورای آموزش دانشگاه حکیم سزواری ضمن تسلیت ایام شهادت امام موسی کاظم و گرامی داشت ایام دهه مبارک فجر، افزود:  این دانشگاه که در شهر پر قدمت و تاریخی سبزوار واقع شده در دوره‌های مختلف جلودار فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در آموزش عالی بوده است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد:می‌توان گفت این دانشگاه یک زیست بوم فرهنگی و اجتماعی خوب در کنار حوزه‌های پژوهش، فناوری و آموزش رقم زده است و همین امر موجب شده است که یک محیط جذاب برای دانشجویان فراهم شود.

دکتر کلانتری اطهار داشت: هم اکنون دانشگاه حکیم سبزواری به سبب فعالیت های خوب تشکل‌های اسلامی، انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی مجموعه‌ای اجتماعی پرنشاط و فرهنگی است.

این مقام مسئول افزود: دانشجویان این دانشگاه در رویدادهایی ملی دانشجویی مانند جشنواره حرکت و رویش همواره جز مقام آوران بوده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به این سابقه خوب فرهنگی و قرار گرفتن در موقعیت تمدنی ویژه، دانشگاه حکیم سبزواری بتواند همچون گذشته در حوزه‌های مختلف آموزش عالی جلودار باشد.