به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، رییس و مسئولان دانشگاه حکیم سبزواری با حضور در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی سبزوار این هفته را به فرمانده انتظامی شهرستان و همکاران ایشان به عنوان حافظان نظم و امنیت شهرستان تبریک گفتند.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در این دیدار در سخنانی از اقدامات مفید و موثر نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه تعامل خوب و اثربخشی بین نیروی انتظامی و دانشگاه حکیم سبزواری برقرار است.

دکتر علی اصغر مولوی، با اشاره به اینکه دانشگاه به عنوان اتاق فکر در خدمت همه نهادهای جامعه است، افزود: دانشگاه حکیم سبزواری آماده همکاری در حوزه های مختلف و مورد انتظار نیروی انتظامی است.

سرهنگ هاشمی نیز ضمن تشکر از حضور رئیس و مسئولان دانشگاه  حکیم سبزواری در ستاد فرماندهی ناجای شهرستان، بر تعامل و هم افزایی مشترک میان ناجا و دانشگاه در مسیر ایجاد امنیت فرهنگی و فکری برای آحاد جامعه بویژه دانشگاهیان تاکید نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان در این دیدار با اشاره به تعامل مثبت بین دانشگاه و ناجا، افزود: خوشبختانه با توجه به تمهیدات صورت گرفته و همکاری های خوب متقابل بر اساس آمار موثق کمترین میزان تخلف دانشجویی در منطقه را در شهر سبزوار شاهد هستیم.

فرمانده  انتظامی شهرستان در ادامه با تاکید بر اینکه امنیت زایدالوصف کشور عنایت الهی است، گفت: خوشبختانه طی نظرسنجی صورت گرفته در سبزوار ۸۴ درصد از مردم شهرستان از عملکرد ناجا در شهرستان ابراز رضایت داشتند.

در ادامه این جلسه دکتر صیانتی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و دکتر خاتمی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری، دکتر تسنیمی، مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی و مهندس نصرتی پور، مدیر حراست دانشگاه حکیم سبزواری ضمن تبریک هفته ناجا با تقدیر از اقدامات و زحمات نیروی انتظامی به  ارائه دیدگاه های خود در بخش های مختلف  پرداختند.