رئیس دانشگاه در جمع خبرنگاران سبزوار: رسانه ها با رصد عملکرد دانشگاه، ما را در بهبود وضعیت مان یاری رسانند.

اولین نشست خبری ریاست دانشگاه با ارباب جراید و نمایندگان و خبرنگاران رسانه های گروهی شهرستان، صبح روز یکشنبه در سالن اجتماعات سازمان مرکزی برگزار شد.

دکتر حدادنیا، در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم و قدردانی از حضور خبرنگاران شهرستان سبزوار، از آنان به عنوان همکارانی یاد کرد که با رصد عملکرد مسئولان دانشگاه، در ارتقای جایگاه و بهبود وضعیت دانشگاه در حوزه های مختلف، یاری رسان آن هستند.

SONY DSC

رئیس دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت گذشته و حال حاضر دانشگاه در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و نیز اعتبارات دریافتی از طرف دولت، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد.

دکتر جواد حدادنیا، رسالت رسانه های خبری و خبرگزاری ها را خطیر دانست و با یادآوری این نکته که مدیریت در دانشگاه، مدیریتی شیشه ای خواهد بود ، ابراز امیدواری کرد که رسانه ها همچون همکارانی دلسوز، نقاط ضعف و قوت مسئولان را بدون اغماض یادآوری کنند و در حقیقت با انجام این کار خیر، بسترساز رشد و توسعه دانشگاه و به دنبال آن شهرستان و منطقه باشند.

SONY DSC

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، که آینده یک کشور را در وضعیت حال حاضر دانشگاه های آن می دانند، دانشگاه ها را دیده بان علم، سیاست، اقتصاد و فرهنگ جامعه برشمرد که وظیفه خطیر راهبری جامعه را بر عهده دارند.

دکتر حدادنیا همچنین سخنان ریاست جمهوری را در جمع رؤسای دانشگاه ها یادآور شد مبنی بر اینکه:” دانشگاهی نمی خواهیم که صرفا در گوشه ای از کشور به کار آموزش مشغول باشد، که اگر چنین باشد، به آن دبیرستان بزرگ می گویند. دانشگاه ها باید کارآفرین بوده و از ایده تا عمل را خود به سرانجام مقصود برسانند، که اگر چنین شد در نهایت مردم از آن منتفع خواهند شد.

رئیس دانشگاه سپس به سئوالات خبرنگاران از حوزه ها و مسائل جاری دانشگاه پاسخ گفت و ابراز امیدواری کرد که تعامل دانشگاه با اصحاب رسانه بیش از گذشته استمرار یافته و تبعات مثبت آن در آینده نزدیک نمود پیدا کند.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC