رئیس دانشگاه در شورای اداری شهرستان: ورود بیش از ۴ هزار دانشجوی جدید در مهرماه، اهتمام و برنامه ریزی تمامی دستگاه های شهرستان را می طلبد

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۱۳۹۴، با حضور مسئولان، مدیران و رؤسای نهادها و ادارات و دانشگاه های سبزوار، چهارشنبه ۴ شهریور ماه در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

با عنایت به تقارن آغاز سال تحصیلی جدید، دکتر جواد حدادنیا به عنوان سخنران ویژه در خصوص آمادگی و شرایط دانشگاه های سبزوار در استقبال از سال نو تحصیلی به ایراد سخنرانی پرداخت.

    

رئیس دانشگاه در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) و همچنین روز پزشک و داروساز گفت:

” یکی از مهمترین رسالت های دانشگاه ها تولید علم، دانش و فناوری است که مقدمه ساز رشد و توسعه همه جانبه کشور می باشد و این مهم در بستر دولت های دانش بنیان میسر می گردد.”

دکتر حدادنیا ضمن اشاره به عقلانیت و خردورزی که در روح دانشگاه ها ساری و جاری است، اضافه کرد:

دانشگاه حکیم سبزواری خصوصاً در ۲ سال گذشته با اتکا بر دیپلماسی علم و فناوری در مبحث کیفی سازی امور از جمله آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی پیشگام بوده است و ما امیدواریم که این خصیصه در تمامی ارکان دانشگاه اجرایی و عملیاتی گردد.

  

رئیس دانشگاه همچنین ضمن اشاره به مواردی از جمله گرنت پژوهانه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، جذب دانشجوی خارجی، عقد تفاهم نامه های بین المللی با دانشگاه های مطرح دنیا، بسط و گسترش کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه و همچنین حضور خیرین نیکوکار را در جهت نشر فرهنگ غنی کار خیر از جمله فعالیت های دیگر دانشگاه حکیم برشمرد.

دکتر حدادنیا در پایان به عنوان نماینده دانشگاه های شهرستان، ضمن یادآوری ورود قریب به ۴ هزار دانشجوی جدید در سال تحصیلی آتی، از معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و نیز تمامی مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی تقاضا نمود که با نگاهی ویژه و مهربانانه به عنوان میزبان این عزیزان در شناساندن فرهنگ غنی سبزوار تلاش نمایند.