دومین روز رقابت های بین المللی کبدی، جام فجر مقاومت که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود، شامگاه دوشنبه با راهیابی تیم های ایران الف و پاکستان به دیدار نهایی این مسابقات پایان یافت.

این مسابقات با حضور هفت تیم شامل ۲ تیم از ایران، ۲ تیم از عراق و نیز تیم های پاکستان،‌ لبنان و فلسطین به مدت سه روز در سبزوار برگزار می شود، که در نیمه نهایی این مسابقات ایران الف با نتیجه ۴۸ بر ۳۹ از سد ایران ب گذشت و پاکستان با نتیجه ۵۰ بر ۴۵، عراق الف را شکست داد.

بدین ترتیب در آخرین روز این رقابتها تیم های ایران الف و پاکستان در دیدار پایانی مقابل هم صف آرایی می کنند و تیم های ایران ب و عراق الف نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

ایران و پاکستان به دیدار نهایی مسابقات بین‌المللی کبدی سبزوار راه یافتند.

در دیگر دیدارهای روز دوم این مسابقات، ایران ب با نتیجه ۶۰ بر ۲۷ عراق ب را در هم کوبید، پاکستان با نتیجه ۵۴ بر ۳۱ از سد لبنان گذشت و ایران الف نیز با نتیجه ۵۶ بر ۳۷ عراق الف را مغلوب کرد.

مسابقات مزبور با پیام صلح و دوستی و با هدف تقویت و انسجام تعاملات فرهنگی و ورزشی کشورهای اسلامی منطقه برنامه ریزی شده است و دانشگاه حکیم سبزواری نخستین میزبانی خود از برپایی یک رویداد ورزشی بین المللی در این سطح را تجربه می کند.